CLOCKSS Publisher Manifest

<< Previous | Next >>

Archive of Published Issues: 2022


Front Matter

Front Matter associated with this Archival Unit includes:


Metadata

Metadata associated with this Archival Unit includes:

Journal URL https://legal.legebiltzarra.eus/
Title Legebiltzarreko Aldizkaria
Publisher Eusko Legebiltzarra / Parlamento Vasco
Description Legebiltzarreko Aldizkaria – LEGAL – Revista del Parlamento Vasco, es una revista especializada en aquellas áreas del Derecho que son de interés para las Cámaras Legislativas. Se centra fundamentalmente en el Derecho parlamentario, pero también aborda el Derecho constitucional, administrativo, y el Derecho público en general, así como cualquier otro tema que, de una u otra manera, tenga incidencia en la vida parlamentaria.
ISSN 2660-650X
Language(s) Español (España) (es_ES)
English (en_US)
Euskara (eu_ES)
Publisher Email legal@legebiltzarra.eus
Copyright

Aldizkari honek edukirako sarbide librea eskaintzen du. Eduki guztia doan eskura daiteke argitaratzen den unetik.


Aurkeztutako lana argitaratzeko onartzen bada, egile gisa eta egile-eskubideen jabe gisa, baimena ematen diote LEGal - Eusko Legebiltzarreko Aldizkariari lana erreproduzitu, editatu, banatu, erakutsi eta jakinarazteko, bide elektronikoz, herrialdean eta atzerrian.


Aldizkari honetako artikulu guztiak artikuluak Creative Commons 4.0 nazioarteko lizentzia honekin argitaratzen dira: Aitortu – EzKomertziala – LanEratorririkGabe. Lanak berrerabiltzeko, lizentzia hori beharko da.


Autoreek bere lanen jabetza intelektualaren eskubideak atxikitzen dituzte, baina LEGAL  aldizkariari artikuluak eraldatzeko eskubideak laga behar dizkiote beste hizkuntza batzuetara itzultzeko. Ondorio horietarako, egileek konpromisoa hartzen dute eskubide-lagapen hori formalizatzeko behar diren dokumentu guztiak sinatzeko.

Rights ##default.journalSettings.openAccessPolicy##

CLOCKSS system has permission to ingest, preserve, and serve this Archival Unit.

The Public Knowledge Project

Open Journal Systems was developed by the Public Knowledge Project.